Заборона на видачу

Послуга "Заборона на видачу" передбачає блокування видачі вантажу вантажоодержувачу на підставі запиту вантажовідправника через Центр інформаційної підтримки клієнтів 0 800 30 99 09 або в будь-якому відділенні компанії в момент оформлення накладної на вантаж.
Вартість послуги "Заборона на видачу" по одній накладної на вантаж становить 30 грн.

Як працює послуга?

При оформленні накладної на вантаж з послугою "Заборона на видачу" відправнику необхідно надати свій номер телефону, на який буде відправлено унікальний одноразовий код. Даний код використовується для зняття блокування. 

Хто може зняти заборону на видачу?

Послугу "Заборона на видачу" може зняти одержувач у відділенні компанії або по телефону 0 800 30 99 09, надавши унікальний одноразовий код і повідомивши номер накладної на вантаж. Код одержувачу повідомляє відправник вантажу. Крім цього, розблокувати вантаж може відправник за тел. 0 800 30 99 09, повідомивши номер накладної на вантаж, за якою було проведено блокування, а також код. 

Як інформується одержувач?

Вантажоодержувачу, у випадку, якщо по відправленої йому накладної на вантаж замовлена послуга "Заборона на видачу", приходить смс-повідомлення про блокування. У зв'язку з чим, вантажоодержувачу необхідно зв'язатися з відправником вантажу для отримання коду. 

Як отримати вантаж з послугою "Заборона на видачу"?

- необхідно надати унікальний одноразовий код; 
- номер накладної на вантаж; 
- для фізичної особи підприємця або приватного підприємця: паспорт або посвідчення водія; 
- якщо отримання вантажу довіряється іншій особі: нотаріально завірена довіреність і паспорт довіреної особи;
- для юридичних осіб: довіреність (видана організацією), паспорт довіреної особи. 

Чи можна заздалегідь оглянути вантаж, по якій замовлена послуга "Заборона на видачу"?

Клієнт може оглянути вміст посилки тільки на підставі листа від вантажовідправника, в якому необхідно вказати дозвіл на розтин вантажу - порушення цілісності упаковки.
Вантаж до перегляду пред'являється тільки вантажоодержувачу при наявності документів (паспорта, посвідчення водія), огляд проводиться в присутності співробітників складу видачі. Забрати вантаж одержувач зможе після зняття заборони по пред'явленому коду.

Що робити, якщо відправник втратив код або не отримав його?

У разі втрати коду відправник може запросити повторну відправку смс з кодом на свій телефон. Змінити телефон для відправки смс можна тільки за письмовою заявою: 
- для юридичних осіб - на офіційному бланку з зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж; 
- для фізичних осіб з копією паспорта та зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж.
ЧИТАТИ ВСЕ