Укр
Новини від компанії «САТ»
Відділення в м. Прилуках відкрито на прийом і видачу вантажів
29 сiчня 2016
Шановні Клієнти! 29 січня відкрито відділення у м. Прилуки за адресою: вул. Вокзальна, 50.

Впроваджена послуга "Заборона на видачу"
25 сiчня 2016
Шановні клієнти! З 25 січня 2016 року для клієнтів компанії впроваджена послуга "Заборона на видачу" вантажів. Послуга передбачає блокування видачі вантажу вантажоодержувачу на підставі запиту вантажовідправника через Центр інформаційної підтримки клієнтів 0 800 30 99 09 або в будь-якому відділенні компанії в момент оформлення накладної на вантаж. Вартість послуги "Заборона на видачу" по одній накладної на вантаж становить 30 грн. Як працює послуга? При оформленні накладної на вантаж з послугою "Заборона на видачу" відправнику необхідно надати свій номер телефону, на який буде відправлено унікальний одноразовий код. Даний код використовується для зняття блокування. Хто може зняти блокування вантажу з послугою "Заборона на видачу"? Послугу "Заборона на видачу" може зняти одержувач у відділенні компанії або по телефону 0 800 30 99 09, надавши унікальний одноразовий код і повідомивши номер накладної на вантаж. Код одержувачу повідомляє відправник вантажу. Крім цього, розблокувати вантаж може відправник за тел. 0 800 30 99 09, повідомивши номер накладної на вантаж, за якою була проведена блокування, а також код. Як інформується одержувач? Вантажоодержувачу, у випадку, якщо по відправленої йому накладної на вантаж замовлена послуга "Заборона на видачу", приходить смс-повідомлення про блокування. У зв'язку з чим, вантажоодержувачу необхідно зв'язатися з відправником вантажу для отримання коду. Як отримати вантаж з послугою "Заборона на видачу"? - необхідно надати унікальний одноразовий код; - номер накладної на вантаж; - для фізичної особи підприємця або приватного підприємця: паспорт або посвідчення водія; - якщо отримання вантажу довіряється іншій особі: довіреність і паспорт довіреної особи; - для юридичних осіб: довіреність (видана організацією), паспорт довіреної особи. Чи можна заздалегідь оглянути вантаж, по якій замовлена послуга "Заборона на видачу"? Клієнт може оглянути вміст посилки в присутності співробітників складу видачі, але забрати зможе тільки після зняття за пред'явленим коду. Що робити, якщо відправник втратив код або не отримав його? У разі втрати коду відправник може запросити повторну відправку смс з кодом на свій телефон. Змінити телефон для відправки смс можна тільки за письмовою заявою:  - для юридичних осіб - на офіційному бланку з зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж; - для фізичних осіб з копією паспорта та зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж.

Транспортна компанія САТ. Або SAT?
22 сiчня 2016
Добрий день. У листопаді 2015 року, ми провели опитування серед наших клієнтів з метою з'ясувати рівень лояльності, задоволеність сервісом і вартістю наших послуг, що б Ви, наші клієнти, хотіли змінити в нашій роботі. Результати опитування ми розмістили на сайті, на нашій сторінці у facebook і відправили Вам по e-mail 15 грудня 2015 року. Також ми отримали понад 100 листів і відгуків на нашу гарячу лінію від клієнтів, яким було що сказати нам і які хотіли поділитися своїм баченням, що нам потрібно змінити у своїй роботі. Спасибі велике всім, хто не залишився байдужим до наших питань, це дуже важливо для нас! Ми писали Вам 15 грудня, що ми прийняли рішення, як саме ми хочемо змінитися, щоб стати краще для Вас. Причин для змін декілька: 1. Ідеологічні зміни всередині компанії. Ми переосмислили корпоративні цінності нашої компанії і готові поділитися результатами. Наша Місія: Надпоштові можливості для Ваших вантажів. Наші Цілі: Лідер в сегменті доставки важких вантажів, із збереженням своїх позицій в ніші поштової логістики вантажів до 30 кг. Наше Бачення: SAT - надійний партнер, з яким вигідно мати довгострокові відносини. Наша Стратегія: Надання надпоштових послуг - від адресної доставки до управління замовленнями і відстеження руху вантажів. У функції постачальника послуг входить організація і управління перевезеннями, облік і управління запасами, підготовка імпортно-експортної і фрахтової документації, складське зберігання, обробка вантажу, доставка кінцевому споживачеві. Наша Команда: SAT- команда однодумців, які дотримуються єдиного бачення Компанії і йдуть до спільної мети. Наші Цінності: 1. Ми поважаємо і шануємо своїх клієнтів! 2. Ми любимо і цінуємо свої традиції! 3. Ми цінуємо своїх співробітників і розвиваємо їх потенціал! Це триєдність - і є наша Головна Цінність. 2. Ми ставимо перед собою нові стратегічні цілі по охопленню нової сфери діяльності. Ми хочемо розвивати ринок важких вантажів, з якими поки не готові працювати інші оператори ринку. А у нас це виходить з легкістю. Чому ж нам не сформувати ринок важких вантажів в Україні, якщо це саме те, що у нас виходить найкраще? 3. Зміна потреб і бажань клієнтів. Ринок вантажоперевезень не стоїть на місці, а бізнес наших клієнтів вимагає все нових послуг і більшого комфорту З часом змінюється все, навіть смаки прихильних споживачів. Змінюється купівельна спроможність населення, залежно від економічних умов у країні, з'являються нові послуги, приходять нові західні віяння і модні тенденції, змінюються цінності споживачів. Ми готові змінюватися для Вас, адже саме Ви вирішуєте, хто стане лідером на ринку, а хто ні. Найближчим часом буде прийнята нова система роботи з клієнтами, яка зробить нашу співпрацю більш комфортним. Запущені нові послуги. Розширено мережу відділень. Запущено новий, більш зручний сайт і мобільний додаток. Прозорі тарифи і програма лояльності. Додаткові послуги з просування Вашого бізнесу за допомогою нас. І багато-багато нового у нас заплановано на цей рік. Ми хочемо давати Вам, нашим клієнтам більше, ніж Ви від нас очікуєте. Зміни не будуть різкими. Ми не хочемо, щоб наші зміни торкнулися бізнес, інтереси і комфорт тих клієнтів, для яких стабільність і звичний комфорт понад усе. Тому ми запустили процес ребрендингу нашої компанії, який розтягнеться на весь 2016 рік. Транспортна компанія САТ стає SAT. І за допомогою ребрендингу ми хочемо сказати про зміни, і ті, які ще грядуть. І головне. Ми хочемо сказати спасибі Вам, нашим клієнтам за те, що це саме Ви запустили цей процес змін в нашій компанії. Саме тому, що Ви були не байдужі до наших питань, допомогли прийняти ряд важливих рішень і допомагаєте нам ставати краще. Ми не хочемо зупиняти діалог з Вами - нашими клієнтами. Тому просимо писати info@sat.ua і дзвонити 0800 309 909 (безкоштовно по Україні) і залишати свої побажання. Нам завжди цікаво вашу думку. З повагою і вдячністю, Транспортна компанія SАТ

Відкрито відділення у м. Сміла
21 сiчня 2016
21 січня 2016 р. працює на прийом і видачу вантажів відділення "ТК" САТ "у м. Сміла за адресою: вул. Промислова, 7. Наш телефон: 0800 30 99 09, (067) 218 07 89 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 СБ з 09 до 14 НД вихідний

Планується відкриття відділення в м. Прилуки
21 сiчня 2016
29 січня 2016 р. планується відкриття підрозділу "ТК" САТ "у м. Прилуки (Чернігівська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Вокзальна, 50 Наш телефон: 0800 30 99 09, (067) 218 07 88 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 сб. з 09 до 14 нд. вихідний

Відкриття відділення у м. Сміла (Черкаська область)
18 сiчня 2016
Шановні Клієнти! 21 січня 2016 р. відкривається підрозділ "ТК" САТ " у м. Сміла (Черкаська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Промислова, 7. Наш телефон: 0 800 30 99 09, (067) 218 07 89 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 сб. з 09 до 14 нд. вихідний

Затримка в русі автомобілів через погодні умови
18 сiчня 2016
Шановні клієнти. У зв'язку з погіршенням погодних умов, можлива затримка в русі автомобілів і надходженні вантажів на склад в місто одержання за наступними напрямками: Одеса, Миколаїв, Херсон, Кіровоград, Кременчук, Кривий Ріг, Нікополь, Дніпродзержинськ, Мелітополь, Бердянськ, Маріуполь, Запоріжжя, Умань, Первомайськ. Прийом вантажів на відправку з / в перераховані вище населені пункти, а також все інше відділення компанії, здійснюється за стандартним графіком. За більш детальною інформацією звертайтеся до Центру Інформаційної підтримки клієнтів 0 800 30 99 09 (безкоштовно по Україні) або найближче відділення компанії. Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності!

Зміна адреси відділення у м. Мукачево
14 сiчня 2016
Шановні Клієнти! Повідомляємо Вам, що з 18 січня 2016 р. відділення компанії в м. Мукачево буде знаходитись за новою адресою: вул. Берегівська, будинок 110. Прийом та видача вантажів здійснюється за тим самим графіком в будні дні з 09 до 18, в суботу з 10 про 15. Телефон: 0 800 30 99 09 (безкоштовно по Україні).

Транспортна компанія САТ впроваджує API
12 сiчня 2016
Транспортна компанія САТ продовжує впроваджувати нові послуги та можливості для своїх клієнтів. У січні ми вводимо в масове використання технологію API для наших клієнтів. Що таке API? API - Application Programming Interface або інтерфейс для програмування додатків. Дозволяє швидко розгорнути розширений функціонал без написання додаткових модулів або окремих скриптів. Якщо програму (модуль, бібліотеку) розглядати як чорний ящик, то API - це безліч «ручок», які доступні користувачеві даного ящика і які він може вертіти і смикати. Таким чином можна набудувати зручну взаємодію програмного забезпечення наших клієнтів з базою даних SAT. Як застосувати API? Ви можете налаштувати у себе на сайті модуль, який підраховує вартість доставки вашого вантажу нашою компанією. Також можна за допомогою даного модуля відстежувати трекінг відправлених вами вантажів. Ви можете за допомогою нашого API і свого програмного забезпечення оформляти заявки на виїзд і доставку своїх вантажів. Можна оформляти накладні на вантаж, розраховувати їх вартість, друкувати стікери. Також можливе вартість доставки враховувати в ціні на ваш продукт. Вам буде доступна завантаження і використання базових довідників, ведення своїх довідників. А також створення інших документів: відомості передачі вантажу, заявки на виїзд за вантажем, заявки на доставку. Як почати використовувати API? 1. Отримати персональний ключ API по електронній пошті. Для цього потрібно заповнити заявку. 2. Ознайомитися з документацією API на порталі http://devportal.sat.ua 3. Внести доопрацювання в своє ПЗ відповідно з описом і прикладами. 4. Для перевірки використовувати можливості тестових запитів на сторінці devportal.sat.ua. Додаткову інформацію та консультації можна отримати за телефоном 0 800 30 99 09(безкоштовно по Україні).