Укр

Новини від компанії «САТ»

Відкриття відділення в м. Фастів
31 травня 2016
Шановні Клієнти!

01 червня 2016 р. відкривається відділення в м. Фастів (Київська область) на прийом і видачу вантажів за адресою:
вул. Титова, 1.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 218 08 40

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
сб. з 09 до 14
нд. вихідний


Зміна вартості послуг з 1 червня
26 травня 2016
Шановні Партнери,

Дякуємо Вам за співпрацю і довіру протягом усіх років роботи!

Повідомляємо Вам, що для забезпечення очікуваного якості послуг, що надаються і в зв'язку зі збільшенням вартості палива на 20% в період з січня по травень 2016 року, компанія SAT вносить зміни у вартість деяких видів тарифів.

З 01.06.2016 року будуть переглянуті ціни на такі складові послуги перевезення вантажів:

1) перевезення вантажу тариф "Стандарт" - підвищення складе 5%
2) вартість послуг виїзду / доставки по місту - підвищення складе 12%
3) вартість послуг виїзду / доставки в передмістя - підвищення складе 15%
4) вартість за негабарит при довжині вантажу від 5 м. - 200 грн., від 6,2 м. - 300 грн
5) вартість перевезення шин / дисків - підвищення складе 15%

Звертаємо Вашу увагу, що послуги за тарифом "Кореспонденція", "Посилка", оформлення, мінімальна оціночна вартість, підйом вантажу на поверх, послуга "Повернення документів", "Повернення піддонів", додаткова упаковка вантажів, переадресація вантажу залишилися без змін.

Нова редакція Прайс-листа буде розміщена на веб-сайті компанії www.sat.ua в розділі «Послуги та Ціни» 1 червня 2016 року.


З метою запобігання непорозумінь, просимо попередити про зміну тарифів одержувачів Ваших вантажів.


Сподіваємося на розуміння та подальшу плідну співпрацю.



Наші Клієнти - наша головна цінність!

Відкриття відділення № 3 в м. Львів
23 травня 2016
Шановні Клієнти!

26 травня 2016 р. відкривається відділення №3 у м. Львів (Львівська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Промислова, 50/52.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 218 07 93

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
сб. з 09 до 14
нд. вихідний


Графік роботи компанії в червні
18 травня 2016
Звертаємо Вашу увагу на графік роботи SAT в червні:

13 - 18 червня - компанія працює в звичайному режимі.

19 - 20 червня - вихідні дні у зв'язку із святкуванням Трійці

21 - 25 червня - компанія працює в звичайному режимі.

26 - 28 червня - вихідні дні у зв'язку із святкуванням дня Конституції України

з 29 червня - компанія працює в звичайному режимі.

Нове відділення в м. Миргород (Полтавська обл.)
28 квiтня 2016
Шановні Клієнти!

Повідомляємо Вам, що 04 травня 2016 р. відкривається підрозділ SAT в м. Миргород (Полтавська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Котляревського, 3 В.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 218 07 86

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
сб. з 09 до 14
нд. вихідний


Відкриття відділення SAT в місті Генічеськ (Херсонська обл.)
20 квiтня 2016
Шановні Клієнти!

22 квітня 2016р. відкривається підрозділ SAT в м. Генічеськ (Херсонська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Паризької Комуни, 24.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 530 48 87

Графік роботи:
пн.-пт. з 08 до 18
сб. з 08 до 15
нд. вихідний

Графік роботи компанії в травні
14 квiтня 2016
Звертаємо Вашу увагу на графік роботи SAT на травневі свята:

1 - 3 травня - вихідні дні у зв'язку із святкуванням Великодня і Дня Солідарності Трудящих.

4 - 7 травня - компанія працює в звичайному режимі.

8 - 9 травня - вихідні у зв'язку зі святкуванням Дня Перемоги.

з 10 травня - компанія працює в звичайному режимі.

Тимчасовий збій при відправці смс повідомлень
14 квiтня 2016
Шановні Клієнти!

З технічних причин 14 квітня можливий тимчасовий збій в відправленнях смс повідомлень.
смс сервіси запрацюють в звичайному режимі з 15 квітня.

Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.

Тимчасово припиняється робота відділень в м. Ізюм та м. Вознесенськ
30 березня 2016
Шановні Клієнти!

Повідомляємо Вам, що 2 квітня відділення в м. Ізюм та м. Вознесенськ тимчасово припиняють свою роботу на прийом і видачу вантажів.
31 березня останній день прийому вантажів на ці напрямки.

Просимо до 2 квітня забрати раніше відправлені вантажі з відділень в м. Ізюм та м. Вознесенськ.


Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності.

Відновлення роботи відділення у м. Апостолове
23 березня 2016
24 березня 2016 р. відділення SAT в м. Апостолове (Дніпропетровська область) відновлює роботу на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Каманіна, 1В.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 217 07 31

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
cб. з 09 до 14
нд. вихідний

22 березня відкривається відділення в м. Дружківка (Донецька область)
21 березня 2016
22 березня 2016 р. відкривається підрозділ SAT в м. Дружківка (Донецька область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Привокзальна, 4Р.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 218 08 30

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
сб. з 09 до 14
нд. вихідний

Відкриття відділення в м. Старява (Старосамбірський р-н, Львівська обл.)
16 березня 2016
17 березня 2016 р відкривається підрозділ SAT в м Старява (Старосамбірський р-н, Львівська обл.) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Івана Франка, 126.

Наш телефон:
0 800 30 99 09, (067) 218 07 98

Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
зб. з 09 до 14
нд. вихідний

Відкриття відділення в м. Стрий (Львівська область)
14 березня 2016
Шановні Клієнти!

16 березня 2016 р. відкривається підрозділ SAT в м. Стрий (Львівська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Івана Багряного, 4, приміщення №6.
Наш телефон: 0 800 30 99 09, (067) 218 08 79
Графік роботи:
пн.-пт. з 09 до 18
сб. з 09 до 14
нд. вихідний




SAT вітає милих жінок з 8 Березня
4 березня 2016

Допоможи ближньому і світ стане кращим!
4 березня 2016
Як відомо, благодійність це найдавніша форма гуманітарного сприяння або участі в долі стражденного. Не потрібно бути знавцем історії, щоб зрозуміти: благодійність вкоренилася в людському суспільстві давно, ставши невід'ємною частиною гуманітарного прогресу і історичного розвитку. У наші дні важко знайти людину, яка б не розуміла всієї важливості і благородства такої діяльності, адже благодійність - це гарна завдання людства. Компанія SAT протягом багатьох років надає допомогу тим, хто її гостро потребує. Однак вважається, що «кричати» про власну благодійності - нескромно. У той же час, нам часто дякують за надану допомогу і запитують, куди можна адресувати слова подяки. Ми вирішили, що так тому і бути: варто трохи розповісти про наші добрі справи. Адже примножуючи добро, ми робимо світ кращим, показуючи, що завжди можна розраховувати на допомогу і підтримку. Люди і установи, яким ми систематично допомагаємо: 1. Запорізький обласний Будинок Дитину «Сонечко» 2. Будинок «Малятко» в м. Біла Церква 3. Херсонський будинок-інтернат 4. Кіровський будинок інвалідів (с. Кірове) 5. Благодійний фонд «Щедрик Ведрик» 6. Благодійний фонд «Сонячний Світло» 7. Товариство Інвалідів «Фортеця» Інваліди 1 та 2 груп », м. Білгород-Дністровський 8. Спеціальна школа-інтернат №15 для дітей з наслідками поліомієліту та церебрального паралічу, м. Київ 9. Мовчанюк Поліна страждає ДЦП. Ми завжди з радістю допомагали цим дітям, і будемо продовжувати робити це надалі в міру наших можливостей. - Ми надаємо допомогу дітям і дитячим будинкам - це наше найблагородніше завдання, це тверда, добра наша воля і віра в те, що ми міняємо світ на краще, - розповідає Світлана Мільгевська, засновник транспортної компанії SAT. АТО і волонтери: - Працівників SАТ, які знаходяться в зоні АТО - 16 осіб - Державна прикордонна служба України східного регіону «Луганський прикордонний загін» - Військова частина № А1108 - Батальйон ім. Кульчицького - Жителям окупованих територій, а саме р. Вуглегірськ - Сім'ям, у яких чоловіки загинули в зоні АТО - Волонтерської організації «Благодійний фонд Марини Шеремет». Напевно, кожному з нас доводилося чути популярний вислів про те, що той, хто не годує армію свого народу, рано чи пізно годуватиме чужу. Саме зараз ми повинні показати свою підтримку тим, хто охороняє нас, перебуваючи в зоні АТО. Серед героїв, які захищають нашу країну, є і співробітники компанії SAT. Ми пишаємося ними і допомагаємо їм, закуповуючи комплекти зимового обмундирування, термобілизни, аптечки, бронежилети, каски і інші необхідні речі. Також, протягом 2015 року, компанія надавала підтримку сім'ям мобілізованих співробітників і солдатам, які постраждали в ході бойових дій. Наша сила в єдності! Ми зобов'язані виконувати свій обов'язок, який полягає в наданні всілякої підтримки, як матеріальної, так і моральної. Ми завжди повинні пам'ятати, що перебуваючи там, на сході, бійці захищають в першу чергу нас з вами, відстоюючи інтереси України і борючись за незалежність. Наш світ - це єдине ціле. Примножуючи добро, ми робимо цей світ краще. Окреме спасибі хочеться сказати не байдужим співробітникам компанії SAT, які приймають активну участь у благодійних акціях.

Відкриття відділення в м. Новомосковськ
25 лютого 2016
Шановні Клієнти! 29 лютого 2016 р. відкривається підрозділ SAT в м. Новомосковськ (Дніпропетровська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Сучкова, 66. Наш телефон: 0 800 30 99 09, (067) 289 80 40 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 сб. з 09 до 14 нд. вихідний

Графік роботи компанії на 8 Березня
25 лютого 2016
Шановні Клієнти!   7 і 8 березня - вихідні дні; 9 - 11 березня - робота в звичайному режимі; 12 березня - робота в режимі суботнього графіка відділень.   Ми цінуємо Вашу довіру і дякуємо за те, що Ви з нами!

Зміна вартості деяких послуг SAT
24 лютого 2016
Шановні Партнери! Компанія SAT дякує Вам за співпрацю, і висловлює глибоку вдячність за вірність і довіру, яку Ви надаєте нам, користуючись нашими послугами. Для підтримки високої якості послуг, що надаються ми постійно інвестуємо кошти в удосконалення існуючих методів обслуговування і розробку нових. Повідомляємо Вас, як нашого постійного клієнта, що через високий рівень інфляції ми змушені збільшити вартість деяких наших послуг з 01.03.2016 року. У цей список потрапили: - мінімальна оплата при декларуванні вантажу на суму до 300 грн. тепер складе 4 грн. - тарифи «Кореспонденція» +2 грн. - Тариф «Посилка» + 2 грн. Доставка замовлень клієнтів, отриманих до 01.03.2016 р, буде проводитися за цінами, що діють на момент отримання заявки. Основні тарифи «Стандарт» «Шини і диски», «Упаковка» та інші додаткові послуги залишаються без змін. Новий прайс-лист буде розміщений на сайті для вільного доступу і вступить в дію з 1 березня 2016 року. Будь-яку інформацію, що цікавить можна отримати в центрі інформаційної підтримки компанії по телефону: 0 800 30 99 09 (безкоштовно по Україні). Просимо поставитися до цього вимушеного заходу з розумінням і сподіваємося на подальшу співпрацю!

Нове відділення в м. Тячів (Закарпатська область)
23 лютого 2016
25 лютого 2016 р. відкривається підрозділ SAT в м.Тячів (Закарпатська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Лазівская, 2 Наш телефон: 0 800 30 99 09, (067) 218 07 90 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 cб. з 09 до 14 нд. вихідний

Нове відділення в м. Красноармійськ (Донецька область)
17 лютого 2016
Шановні Клієнти! З 18 лютого 2016 р. відкривається відділення компанії в м.Красноармійськ (Донецька область). Адреса відділення: вул. Дніпропетровська, 4. Телефон: 0 800 30 99 09, (067) 218 07 83. Чекаємо Ваші вантажі до відправки!

Припинено роботу відділення в м. Конотоп
5 лютого 2016
Шановні Клієнти. Повідомляємо Вам, що з 06.02.2016 р. прийом вантажів у напрямку з/в м.Конотоп тимчасово призупинено. Відділення працює тільки на видачу вантажів, відправлених раніше. Прийом вантажів на території відділення в м.Конотоп не провадиться. 05.02.2016 р. останній день прийому вантажів на даний напрямок. Про відновлення роботи відділення буде повідомлено додатково.

Відділення в м. Прилуках відкрито на прийом і видачу вантажів
29 сiчня 2016
Шановні Клієнти! 29 січня відкрито відділення у м. Прилуки за адресою: вул. Вокзальна, 50.

Впроваджена послуга "Заборона на видачу"
25 сiчня 2016
Шановні клієнти! З 25 січня 2016 року для клієнтів компанії впроваджена послуга "Заборона на видачу" вантажів. Послуга передбачає блокування видачі вантажу вантажоодержувачу на підставі запиту вантажовідправника через Центр інформаційної підтримки клієнтів 0 800 30 99 09 або в будь-якому відділенні компанії в момент оформлення накладної на вантаж. Вартість послуги "Заборона на видачу" по одній накладної на вантаж становить 30 грн. Як працює послуга? При оформленні накладної на вантаж з послугою "Заборона на видачу" відправнику необхідно надати свій номер телефону, на який буде відправлено унікальний одноразовий код. Даний код використовується для зняття блокування. Хто може зняти блокування вантажу з послугою "Заборона на видачу"? Послугу "Заборона на видачу" може зняти одержувач у відділенні компанії або по телефону 0 800 30 99 09, надавши унікальний одноразовий код і повідомивши номер накладної на вантаж. Код одержувачу повідомляє відправник вантажу. Крім цього, розблокувати вантаж може відправник за тел. 0 800 30 99 09, повідомивши номер накладної на вантаж, за якою була проведена блокування, а також код. Як інформується одержувач? Вантажоодержувачу, у випадку, якщо по відправленої йому накладної на вантаж замовлена послуга "Заборона на видачу", приходить смс-повідомлення про блокування. У зв'язку з чим, вантажоодержувачу необхідно зв'язатися з відправником вантажу для отримання коду. Як отримати вантаж з послугою "Заборона на видачу"? - необхідно надати унікальний одноразовий код; - номер накладної на вантаж; - для фізичної особи підприємця або приватного підприємця: паспорт або посвідчення водія; - якщо отримання вантажу довіряється іншій особі: довіреність і паспорт довіреної особи; - для юридичних осіб: довіреність (видана організацією), паспорт довіреної особи. Чи можна заздалегідь оглянути вантаж, по якій замовлена послуга "Заборона на видачу"? Клієнт може оглянути вміст посилки в присутності співробітників складу видачі, але забрати зможе тільки після зняття за пред'явленим коду. Що робити, якщо відправник втратив код або не отримав його? У разі втрати коду відправник може запросити повторну відправку смс з кодом на свій телефон. Змінити телефон для відправки смс можна тільки за письмовою заявою:  - для юридичних осіб - на офіційному бланку з зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж; - для фізичних осіб з копією паспорта та зазначенням номера заблокованою накладної на вантаж.

Транспортна компанія САТ. Або SAT?
22 сiчня 2016
Добрий день. У листопаді 2015 року, ми провели опитування серед наших клієнтів з метою з'ясувати рівень лояльності, задоволеність сервісом і вартістю наших послуг, що б Ви, наші клієнти, хотіли змінити в нашій роботі. Результати опитування ми розмістили на сайті, на нашій сторінці у facebook і відправили Вам по e-mail 15 грудня 2015 року. Також ми отримали понад 100 листів і відгуків на нашу гарячу лінію від клієнтів, яким було що сказати нам і які хотіли поділитися своїм баченням, що нам потрібно змінити у своїй роботі. Спасибі велике всім, хто не залишився байдужим до наших питань, це дуже важливо для нас! Ми писали Вам 15 грудня, що ми прийняли рішення, як саме ми хочемо змінитися, щоб стати краще для Вас. Причин для змін декілька: 1. Ідеологічні зміни всередині компанії. Ми переосмислили корпоративні цінності нашої компанії і готові поділитися результатами. Наша Місія: Надпоштові можливості для Ваших вантажів. Наші Цілі: Лідер в сегменті доставки важких вантажів, із збереженням своїх позицій в ніші поштової логістики вантажів до 30 кг. Наше Бачення: SAT - надійний партнер, з яким вигідно мати довгострокові відносини. Наша Стратегія: Надання надпоштових послуг - від адресної доставки до управління замовленнями і відстеження руху вантажів. У функції постачальника послуг входить організація і управління перевезеннями, облік і управління запасами, підготовка імпортно-експортної і фрахтової документації, складське зберігання, обробка вантажу, доставка кінцевому споживачеві. Наша Команда: SAT- команда однодумців, які дотримуються єдиного бачення Компанії і йдуть до спільної мети. Наші Цінності: 1. Ми поважаємо і шануємо своїх клієнтів! 2. Ми любимо і цінуємо свої традиції! 3. Ми цінуємо своїх співробітників і розвиваємо їх потенціал! Це триєдність - і є наша Головна Цінність. 2. Ми ставимо перед собою нові стратегічні цілі по охопленню нової сфери діяльності. Ми хочемо розвивати ринок важких вантажів, з якими поки не готові працювати інші оператори ринку. А у нас це виходить з легкістю. Чому ж нам не сформувати ринок важких вантажів в Україні, якщо це саме те, що у нас виходить найкраще? 3. Зміна потреб і бажань клієнтів. Ринок вантажоперевезень не стоїть на місці, а бізнес наших клієнтів вимагає все нових послуг і більшого комфорту З часом змінюється все, навіть смаки прихильних споживачів. Змінюється купівельна спроможність населення, залежно від економічних умов у країні, з'являються нові послуги, приходять нові західні віяння і модні тенденції, змінюються цінності споживачів. Ми готові змінюватися для Вас, адже саме Ви вирішуєте, хто стане лідером на ринку, а хто ні. Найближчим часом буде прийнята нова система роботи з клієнтами, яка зробить нашу співпрацю більш комфортним. Запущені нові послуги. Розширено мережу відділень. Запущено новий, більш зручний сайт і мобільний додаток. Прозорі тарифи і програма лояльності. Додаткові послуги з просування Вашого бізнесу за допомогою нас. І багато-багато нового у нас заплановано на цей рік. Ми хочемо давати Вам, нашим клієнтам більше, ніж Ви від нас очікуєте. Зміни не будуть різкими. Ми не хочемо, щоб наші зміни торкнулися бізнес, інтереси і комфорт тих клієнтів, для яких стабільність і звичний комфорт понад усе. Тому ми запустили процес ребрендингу нашої компанії, який розтягнеться на весь 2016 рік. Транспортна компанія САТ стає SAT. І за допомогою ребрендингу ми хочемо сказати про зміни, і ті, які ще грядуть. І головне. Ми хочемо сказати спасибі Вам, нашим клієнтам за те, що це саме Ви запустили цей процес змін в нашій компанії. Саме тому, що Ви були не байдужі до наших питань, допомогли прийняти ряд важливих рішень і допомагаєте нам ставати краще. Ми не хочемо зупиняти діалог з Вами - нашими клієнтами. Тому просимо писати info@sat.ua і дзвонити 0800 309 909 (безкоштовно по Україні) і залишати свої побажання. Нам завжди цікаво вашу думку. З повагою і вдячністю, Транспортна компанія SАТ

Відкрито відділення у м. Сміла
21 сiчня 2016
21 січня 2016 р. працює на прийом і видачу вантажів відділення "ТК" САТ "у м. Сміла за адресою: вул. Промислова, 7. Наш телефон: 0800 30 99 09, (067) 218 07 89 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 СБ з 09 до 14 НД вихідний

Планується відкриття відділення в м. Прилуки
21 сiчня 2016
29 січня 2016 р. планується відкриття підрозділу "ТК" САТ "у м. Прилуки (Чернігівська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Вокзальна, 50 Наш телефон: 0800 30 99 09, (067) 218 07 88 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 сб. з 09 до 14 нд. вихідний

Відкриття відділення у м. Сміла (Черкаська область)
18 сiчня 2016
Шановні Клієнти! 21 січня 2016 р. відкривається підрозділ "ТК" САТ " у м. Сміла (Черкаська область) на прийом і видачу вантажів за адресою: вул. Промислова, 7. Наш телефон: 0 800 30 99 09, (067) 218 07 89 Графік роботи: пн.-пт. з 09 до 18 сб. з 09 до 14 нд. вихідний

Затримка в русі автомобілів через погодні умови
18 сiчня 2016
Шановні клієнти. У зв'язку з погіршенням погодних умов, можлива затримка в русі автомобілів і надходженні вантажів на склад в місто одержання за наступними напрямками: Одеса, Миколаїв, Херсон, Кіровоград, Кременчук, Кривий Ріг, Нікополь, Дніпродзержинськ, Мелітополь, Бердянськ, Маріуполь, Запоріжжя, Умань, Первомайськ. Прийом вантажів на відправку з / в перераховані вище населені пункти, а також все інше відділення компанії, здійснюється за стандартним графіком. За більш детальною інформацією звертайтеся до Центру Інформаційної підтримки клієнтів 0 800 30 99 09 (безкоштовно по Україні) або найближче відділення компанії. Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності!

Зміна адреси відділення у м. Мукачево
14 сiчня 2016
Шановні Клієнти! Повідомляємо Вам, що з 18 січня 2016 р. відділення компанії в м. Мукачево буде знаходитись за новою адресою: вул. Берегівська, будинок 110. Прийом та видача вантажів здійснюється за тим самим графіком в будні дні з 09 до 18, в суботу з 10 про 15. Телефон: 0 800 30 99 09 (безкоштовно по Україні).

Транспортна компанія САТ впроваджує API
12 сiчня 2016
Транспортна компанія САТ продовжує впроваджувати нові послуги та можливості для своїх клієнтів. У січні ми вводимо в масове використання технологію API для наших клієнтів. Що таке API? API - Application Programming Interface або інтерфейс для програмування додатків. Дозволяє швидко розгорнути розширений функціонал без написання додаткових модулів або окремих скриптів. Якщо програму (модуль, бібліотеку) розглядати як чорний ящик, то API - це безліч «ручок», які доступні користувачеві даного ящика і які він може вертіти і смикати. Таким чином можна набудувати зручну взаємодію програмного забезпечення наших клієнтів з базою даних SAT. Як застосувати API? Ви можете налаштувати у себе на сайті модуль, який підраховує вартість доставки вашого вантажу нашою компанією. Також можна за допомогою даного модуля відстежувати трекінг відправлених вами вантажів. Ви можете за допомогою нашого API і свого програмного забезпечення оформляти заявки на виїзд і доставку своїх вантажів. Можна оформляти накладні на вантаж, розраховувати їх вартість, друкувати стікери. Також можливе вартість доставки враховувати в ціні на ваш продукт. Вам буде доступна завантаження і використання базових довідників, ведення своїх довідників. А також створення інших документів: відомості передачі вантажу, заявки на виїзд за вантажем, заявки на доставку. Як почати використовувати API? 1. Отримати персональний ключ API по електронній пошті. Для цього потрібно заповнити заявку. 2. Ознайомитися з документацією API на порталі http://devportal.sat.ua 3. Внести доопрацювання в своє ПЗ відповідно з описом і прикладами. 4. Для перевірки використовувати можливості тестових запитів на сторінці devportal.sat.ua. Додаткову інформацію та консультації можна отримати за телефоном 0 800 30 99 09(безкоштовно по Україні).



«       2016       »
сiченьлютийберезень
квiтеньтравеньчервень
липеньсерпеньвересень
жовтеньлистопадгрудень